Bezorging
Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor.
U kunt hier direct een melding maken, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren. Indien de bezorger schade heeft veroorzaakt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Ontvangt u 6 dagen in de week de krant en gaat u binnenkort op vakantie? Maak dan gebruik van onze vakantieservice.
Geef uw vakantie minimaal 1 week voor uw vertrek door.
U heeft de volgende 2 mogelijkheden:
1. Bezorging tijdelijk stopzetten.
2. Bezorging bij familie of vrienden.
Vakantieservice annuleren
U kunt de vakantieservice annuleren via uw abonnementendetails in de Mijn Omgeving. Selecteer het abonnement en verwijder onder het kopje 'Bezorging' de tijdelijke pauzering. Na uiterlijk 3 werkdagen ontvangt u weer uw vertrouwde krant.
De krant kan geleverd worden via de post of via een zelfstandige rondeman. U kan ook kiezen voor een winkelabonnement en uw krant afhalen bij uw vertrouwde persverkoper.
Rondeman
Indien u heeft gekozen voor thuislevering hoeft u zelf verder niets te doen. U kunt daarnaast even bij de rondeman informeren om welk uur hij de krant ongeveer zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. Daarnaast kunnen we ook geen garanties geven omtrent het tijdstip van levering.
Winkelabonnement
Indien u kiest voor afhaling dan kan u uw krant zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: u moet kiezen voor één krantenwinkel. U kan bijgevolg niet in elke krantenwinkel uw krant gaan afhalen, maar enkel in de winkel die u opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u de krant daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?
1. Ga op de startdatum van uw abonnement naar uw gekozen dagbladhandelaar.
2. Haal uw krant uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg uw naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat u recht hebt op de krant.
Indien u uw krant op een andere manier wenst te ontvangen, kun je hiervoor met ons contact opnemen.
Postabonnement
De post heeft contractueel de tijd om de krant te leveren voor 7.30 u. tijdens de week en voor 10 u. tijdens het weekend.
Winkelabonnement
Indien uw krant thuis geleverd wordt door de rondeman, kunt u bij hem informeren wanneer de krant ongeveer zal geleverd worden. Kiest u om zelf de krant te gaan afhalen, dan kunt u het tijdstip zelf bepalen.
Geef uw verhuizing minimaal twee weken van te voren hier door. Log hier in om uw verhuizing door te geven.
Zodra u de verhuizing heeft doorgegeven, kunt u dit terugzien binnen uw account. U gaat hiervoor naar de pagina abonnementen. U klikt op het blauwe pijltje dat zich bevindt naast uw abonnement, vervolgens scrolt u naar beneden tot aan het blok ‘Bezorging’. Nadat u op het plusteken hebt geklikt ziet u de aanpassing.
Bij een definitieve verhuis naar het buitenland neemt u best contact met ons op. We helpen u graag verder.
Indien u uw krant op een andere manier wenst te ontvangen, kunt u hiervoor met ons contact opnemen.
We beseffen dat de recente problemen in uw regio frustrerend kunnen zijn en bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. Om u in deze situatie te ondersteunen, openen we speciale afhaalpunten in uw buurt voor het ophalen van uw krant. Dit zo lang als nodig.
Hier zijn de afhaalpunten waar u terecht kunt:
- Aalter: Spar - Lostraat 44
- Kalken: Kalkendorp, ter hoogte van de kerk
- Mariakerke: Proxy Delhaize - Brugsesteenweg 265
- Wetteren: Carrefour - Zuidlaan 115
- Destelbergen: Spar - Dendermondsesteenweg 468
- Lede: Markt, ter hoogte van de kerk
Openingstijden:
- Aalter, Kalken, Mariakerke en Wetteren: van 8:00 tot 13:00 uur
- Destelbergen en Lede: van 8:30 tot 13:30 uur
Ondertussen kunt u ook de krant vanaf 5:00 uur elke ochtend digitaal lezen via onze app of online om niets te missen.
We blijven ons uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en danken u voor uw geduld en begrip in deze situatie.