Bezorging
Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor.
U kunt hier direct een melding maken, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren. Indien de bezorger schade heeft veroorzaakt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Ontvangt u 6 dagen in de week de krant en gaat u binnenkort op vakantie? Maak dan gebruik van onze vakantieservice*.
Geef uw vakantie minimaal 1 week voor uw vertrek door.
U heeft de volgende 2 mogelijkheden:
1. Bezorging tijdelijk stopzetten. Zet de bezorging van uw krant tijdelijk stop en blijf digitaal lezen tijdens uw vakantie. Zo heeft u geen volle bus en blijft u toch op de hoogte.
2. Bezorging bij familie of vrienden. Laat uw krant tijdens uw vakantie bezorgen bij familie of vrienden. Zelf leest u de krant digitaal via mobiel, tablet of laptop.
Log in en geef hier uw vakantie door. Heeft u een winkelabonnement of bezorging via rondeman? Neem dan contact op met onze Klantenservice om uw tijdelijke wijziging door te geven.
Zodra u de tijdelijke pauzering of tijdelijke bezorging op een ander adres heeft aangevraagd, ontvangt u een mailbevestiging. U kunt uw tijdelijke pauzering of tijdelijke bezorging ook terugzien binnen uw account. U gaat hiervoor naar de pagina abonnementen. U klikt op het blauwe pijltje dat zich bevindt naast uw abonnement, vervolgens scrolt u naar beneden tot aan het blok ‘Bezorging’. Nadat u op het plusteken hebt geklikt ziet u de tijdelijke aanpassing.
Vakantieservice annuleren
Annuleer de vakantieservice uiterlijk 3 werkdagen van tevoren via onze Klantenservice.
*Voorwaarden vakantieservice
- U geeft de vakantieperiode uiterlijk 1 week voor vertrek aan ons door.
- U heeft een abonnement op de krant voor 6 dagen per week en u gaat langer dan 6 aaneengesloten dagen op vakantie.
- Uw vakantieperiode mag niet langer dan 90 dagen per kalenderjaar duren en niet korter dan 7 dagen.
- Wanneer u de krant laat bezorgen op een ander adres, dan kan dit alleen in het gebied waar De Morgen bezorgd wordt. U ontvangt dan de editie van De Morgen die verspreid wordt op dit tijdelijke adres.
- Heeft u een digitaal abonnement (zonder papieren krant), dan kunt u geen gebruikmaken van onze vakantieservice.
- Heeft u een proefabonnement op De Morgen, dan kunt u geen gebruik maken van onze vakantieservice.
- Tijdens uw vakantieperiode kunt u De Morgen digitaal lezen en betaalt u het overeengekomen abonnementstarief.
- Op de vakantieservice zijn de abonnementsvoorwaarden van toepassing.
De krant kan geleverd worden via de post of via een zelfstandige rondeman. U kan ook kiezen voor een winkelabonnement en uw krant afhalen bij uw vertrouwde persverkoper.
Rondeman
Indien u heeft gekozen voor thuislevering hoeft u zelf verder niets te doen. U kunt daarnaast even bij de rondeman informeren om welk uur hij de krant ongeveer zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. Daarnaast kunnen we ook geen garanties geven omtrent het tijdstip van levering.
Winkelabonnement
Indien u kiest voor afhaling dan kan u uw krant zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: u moet kiezen voor één krantenwinkel. U kan bijgevolg niet in elke krantenwinkel uw krant gaan afhalen, maar enkel in de winkel die u opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u de krant daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?
1. Ga op de startdatum van uw abonnement naar uw gekozen dagbladhandelaar.
2. Haal uw krant uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg uw naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat u recht hebt op de krant.
Indien u uw krant op een andere manier wenst te ontvangen, mag u het contactformulier op de contactpagina invullen. We brengen het met plezier voor u in orde.
Postabonnement
De post heeft contractueel de tijd om de krant te leveren voor 7.30 u. tijdens de week en voor 10 u. tijdens het weekend.
Winkelabonnement
Indien uw krant thuis geleverd wordt door de rondeman, kunt u bij hem informeren wanneer de krant ongeveer zal geleverd worden. Kiest u om zelf de krant te gaan afhalen, dan kunt u het tijdstip zelf bepalen.
Geef uw verhuizing minimaal twee weken van te voren hier door. Log hier in om uw verhuizing door te geven.
Zodra u de verhuizing heeft doorgegeven, kunt u dit terugzien binnen uw account. U gaat hiervoor naar de pagina abonnementen. U klikt op het blauwe pijltje dat zich bevindt naast uw abonnement, vervolgens scrolt u naar beneden tot aan het blok ‘Bezorging’. Nadat u op het plusteken hebt geklikt ziet u de aanpassing.
Bij een definitieve verhuis naar het buitenland neemt u best contact met ons op. We helpen u graag verder.
Indien u uw krant op een andere manier wenst te ontvangen, mag u het contactformulier onderaan deze pagina invullen. We brengen het met plezier voor u in orde.